Fredag den 9/1 2009

Dagen då jag fick uppleva saker jag drömt mardrömmar om och TACK OCH LOV så gick det bra.. Hoppas att detta var första och sista gången.
Sällan upplever jag känslor som rädsla och panik inom samma tidsram. IDag höll jag på att bli knäpp, jag är dock stolt över att jag lyckades hålla mig själv i órdning, även om det vara nära bristningspunkten ibland..
Jag ska inte analysera detta mera, det lär jag få göra andra dagar ändå!




Spelade match idag för första gången sen i december. Jag kommer att ha ont i alla delar av kroppen i morgon. Skönt var att jag inte kände av foten och att spelet funkade hyfsat!




Är tröttare nu än på längse.. ska nog gå och lägga mig och förhoppningsvis få en lång, skön nattsömn!

Vad händer i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0