En helt vanligt sketen tisdag..


Jag gillar egentligen inte tisdagar.. Det finns bara en del bra saker med dem.. Det kan vi återkomma med.. Tisdagarna för mig innebär en himla massa saker packade på varandra.. Först nu, straxt efter klockan 23.00 kan jag slå mig till ro och ta det lugnt.. Annars går det i ett..

Började med en tuff förmiddag på jobbet.. Ibland är dem som små änglar, ibland som små djävular.. Dagens förmiddag lutade nog åt det sistnämnda.. Det tar så mycket energi att vara arg och irriterad och hur mycket man än försöker att inte vara det, så går det mindre bra.. Skönt dock att veta att eftermiddagen är med "mina" barn, dessa underbara små varelser som är helt fantastiska!

Iväg direkt från jobbet till handbollsskolan. Direkt från handbollsskolan till träningen, där jag visserligen har en timmes hål och får ladda med lite energi, ändock inte hemma i lugnets trygga vrå.. Sen 1½ timmes träning.. Sista prövningen för dagen är den långa hemska CC- trappan, den tar verkligen musten ur en.. om man hade någon kvar...

Fick ta en sväng via Ica Stop på hemvägen, ingen kattmat och att komma hem utan sånt det är ungefär detsamma som att inte sova alls... Katten skulle bli tokig och stå och krafsa på min dörr hela natten.. Så nej tack.. Köpte mig även en mycket god pastasallad med Räkor, egengjord.. Mums!

Så, hemma nu.. Sitter här och såsar.. Ätit lite, läst en massa bloggar.. Pysslat med annat.. Nu skulle jag snart gå och lägga mig, ska nämligen på kurs imorgon på Bosön, då jag till min förvåning insåg att jag höll på att glömma att kolla senaste avsnittet av One Tree Hill... så nu får jag hålla mig vaken en stund till... Tur att jag inte ska vara där förens till 10..!

Hoppas ni haft en bra dag därute!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0