Det kommer att gå bra för mig!


Måste bara berätta innan jag sticker iväg till träningen..

Inatt drömde jag att jag gifte mig. Jag stog där med min brudbukett och klänning och skulle gå ner för en trappa (det var absolut ingen kyrklig vigsel) till min "blivande make". Musik spelades osv osv.
Och det jag egenltigen vill berätta om det här, det är inte det faktum att jag drömde att jag gifte mig. Det gör jag ibland. Har varit gift med många kändisar under årens lopp... Nej, det är det att under drömmer så kände jag en lycka som jag inte gjort på länge. Jag kände av att jag faktiskt kan vara lycklig!

Jag väljer att tro att det är mitt undermedvetna som pratar med mig genom drömmarna. Det vill tala om för mig att trots allt som hänt, alla människor som försvunnit, gått bort eller inte längre finns i mitt liv av olika anledningar och den sorg som jag känner inför det är OK, jag kommer att bli lycklig iaf! Det kommer att gå bra!
Livet har sina med och motgångar, och så ska det vara!

I drömmen så började min "blivande make" med att tända ljus för sin "döda pappa" som då skulle vara med på bröllopet.. Detta undrar jag vart jag fått ifrån, om jag hört det någonstans. Annars så var det en otroligt fin tanke, att börja med att bjuda in dem som inte längre finns med oss..! =)

Så, jag vet nu att det kommer bli bra allting! Lyckan finns där till slut!






(Jag drömde också senare att jag somnade på jobbet och att jag vaknade upp till att det konstaterats att alla barn skulle bli hämtade 16.00... Idag hade alla gått hem 16.10... Kanske ska tro på bröllopp också? =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0