Äsch...

Go Natt bloggen...


Kommentarer
Postat av: Sonja Asklund

Ha ha ha du är skön är uppe på natten och titta på hockey.

Jag undrade när jag vaknade varför Min sambo inte låg bredvid mig, istället hittade jag han i soffan.

Varför sov du på soffan undrade jag?

Kollade på hockey i natt, hänger du inte med?

Nej tydligen inte svarade jag lite surt, så har typ halva Sverige suttit uppe och tittat på junior VM NI ÄR GALNA!!!

Och halva Sverige tycker jag är galen som inte tittade...jag läste Aftonbladet imorse :D

2009-01-06 @ 20:18:29
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Sonja Asklund

ha ha ha DU är ju galen, lixom halva Sverige sitter uppe mitt i natten och tittar på Junior VM i hockey?!



Jag vaknade imorse och undrade varför min sambo inte låg bredvid mig, hittade han på soffan...ähhh

Jag tittade på hockey finalen, hänger du inte med alls ir sade han till mig.



Nej jag gör tydligen inte det ha ha ha Så är väl jag som är galen daaaaaa. Fick läsa Aftonbladet imorse.

2009-01-06 @ 20:21:55
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0