Vilken härlig dag.. Nananananannanna...!


I morse när jag vaknade och skulle upp var jag sjukt trött.. Vet inte varför, det bara var så..! Kom ju ändå i säng i hyfsad tid igår! Upp och göra sig iordning för att rulla iväg till jobbet..
Vi har haft en supermysig dag där idag. Åkte med barnen in till stan, strosade runt på Buttricks och gick på bio. Såg "Bedtime Storie", riktigt bra faktiskt..!

Hem, och tänak sig, klockan 16 steg jag innanför dörren. Det är fortfarande ljust ute! Jag känner mig hyffsat pigg! Det är ingen handbollsskola idag. Jag ska inte vara i Tibble förens 20.30! Kan det bli bättre?

Jo, Kronprinsessan Victoria och hennes Daniel har förlovat sig! Lycka till svenska folket och stor lycka till dem..! Mysigt!





Lite musik på det här!

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0