Som ett dockhus!


Jag är precis klar med mitt kvällsprojekt, en sminkhylla som jag fyndade på Ikea!
Imorse när jag stod och letade efter grejjer i mitt badrumsskåp funderade jag på om den där sminkhyllan som sett på Ikea fortfarande fanns kvar.. Har nämnligen inte sett den sen dem hade den som utställningsgrejj på Ikea... Tänkte inte mer på det förens vi kom ner till "torget" framför kassorna, där de lägger mycket utav reaprylarna.. Och tro det eller ej, idag sålde dem ut just dessa grejjer..!
Så, för ca 200 :- fick jag ett komplett sminkskåp, skitsnyggt och proffsigt ser det ut.:! Nu ska jag bara få låna borrmaskinen och få upp det på väggen i badrummet..! Åh, det är grymt!

Jag hade samma känsla i kroppen som när man pysslade med dockhusen när jag var liten.. Satt och fixade, mätte, bytte plats på grejjer.. Pulade och fixade för att få det ultimata resultatet! Och jag är verkligen helnöjd!

Nu skulle ja bara behöva fylla på med lite sjysst smink..! Men det får bli en annan månad..!



Smink, parfym, nagelvård, rengöring.. Allt får plats och det är skitbra!
Ikea Vättern + Anordna Superb
Glasskivan Anordna

Kommentarer
Postat av: Sonja

Men gud så snyggt, ett sånt skulle jag behöva. Vad heter skåpet maila det till mig bums...

2009-02-08 @ 23:52:46
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0