Sista för idag!

Hittade en rolig lista i Emmas blogg som jag bara måste slänga med innan sängen väntar..!

För 5 år sedan...
Så var jag tillsammans med N från Nyköping, bodde fortfarande hemma, jobbade på samma jobb som idag och livet hade sin upp och nergångar som alltid.. Det var också på dagen faktiskt 5 år sedan jag tog körkort, lyssna på den du! =)

För 3 år sedan...
Va ja faktiskt fortfarande tillsammans med N från Nyköping. Trots att det tog slut senare det året (eller kanske hade varit slut ett bra tag innan dess också) så hade vi många goa tider tillsammans..! Idag är han är bra vän som jag känner att jag kan lita på!
Det var också året vi började jobba med ny barngrupp, som idag snart är flygfärdiga..! Vi fick nya chefer på jobbet, som kanske också blir flygfärdiga en dag..! Jag var i Spanien med min kollega på "volontär-resa", en historia för sig.. =)
Sen hände en massa mer saker..! Haha, ja just det..! Träffade P, blev tillsammans med honom och ja, the rest is history..
För 1 år sedan...
Hade jag nästan bott i min lägenhet ett år, var jag sjukskriven för min axeloperation och tillbringade dagarna hemma i soffan framför Days of our LIves när jag inte var på rehaben och tränade..!
Var sambo och allt det innebar...

För 3 månader sedan...
Kom jag hem till lägenheten för att hitta min "sambo" ihoppackad och påväg härifrån.. Vad som hände är en annan historia, dock kan jag väl säga att skillnaden mellan hur jag kan beskriva P och N idag ligger i hur det slutade.. Och även om det kanske inte hållt iaf, anser jag mig inte vara förtjätn av det ödet ytterligare en gång. Men men, idag är det okej..! Jag är glad för hans skull med allt som går bra i hans liv, jag tycker att det är tråkigt att alt inte går som han vill och jag hoppas, att en dag kommer jag kunna kalla även honom för en god vän.. =)
( för det är ju rätt "crappigt" att inte ens kunna ses och säga hej när vi befinner oss dagligen i samma stad?)
Ja, annars så spelade jag handboll, jobbade och slet som vanligt för tre månader sen..!

Igår...
Jobbade jag hela dagen, för att sedan direkt fortsätta till handbollsskolan och viadre till Tibble för att kolla lite innebandy innan våran träning.. Snyggingarna i Caperio kan alltid få några minuter av min tid..! Kände mig inte speciellt frisk igår, hade säkerligen feber och grejjer.. Piggare i dag dock!

Imorgon...
Ska jag jobba som vanligt, åka på teater på förmiddagen, skönt! Sen ska vi nog börja filma, kom i håg kameran Therese!
Match mot Åkersberga 19.15 i Hacksta..

Om 1 år...
Hoppas jag att jag är glad och frisk och förhoppningsvis inte är ensam till Alla hjärtans dag! =)
Jag hoppas också att min familj mår bra och att vi är lyckliga och glada..!
Jag önskar också att jag har varit på minst en resa utomlands!


Hur skulle din lista se ut?
Kopiera och gör samma lista i din blogg.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0