Samma känsla som på Bosön


Jag har alltid fått en form av härlig känsla i kroppen när jag kommer till Bosön. Bosön, stället där de stora idrottsstjärnorna tränar, äter och ibland sover för att få bästa möjliga uppladdning. När man är där, är alla lika på nåt vis. Vi är oftast där av samma anledningar, idrotten. Och man kan stå i samma matkö som storstjärnor och plötsligt så är vi på samma nivå.. Känslan är mäktig!
Idag slog det mig, att det börjar bli lite likadant i Tibble. Det är en form av härlig känsla att vistas i samma miljö som killarna i Caperio/ Täby. Ja, för tycka vad man vill om innebandy, det är ändå elitspelare, landslagsspelare, Sveriges bästa tränare osv osv... Och på nåt sätt så är vi ju lika. Vi är ju där av samma anledning. Träna, spela matcher och uppfylla våran del av laget.

Jag trivs bra i den här formen av miljö. Det är en härlig inspirerande känsla och det gör mig gott!



(bild från cumulustidning.se)

Vårat härliga hala golv och våra fina gröna väggar..! Innanför är vi lika..

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag vill gå och titta på innebandy, jag är en ganska nybliven fan av bandy :D

Call me!!!

2009-02-04 @ 09:24:42
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0