Punschrussin och Ägglikör


Min farmor var en hejar på att äta glass!
Hon köpte ofta den största glassen i kiosken och nästan alltid med smakerna Ägglikör eller Punschrussin. Det var hon som introducerade mig till dessa s´maker, annars hade jag nog inte ens smakat på dem i dagsläget.. men gott är det och jag har precis ätit en liten skål med "farmorsglass".

I övrigt har jag riktigt tråkigt.. Gogglade precis mig själv och fick fram 3 sidor med mitt namn.. Det mesta var handboll men också nåra ställen där jag varit med och tävlat.. Jippie..

Funderar på att gå och lägga mig.. Saknar en riktigt bra bok, en sån där som man inte vill lägga ifrån sig.. Typ Stieg Larsson- böckerna.. Tips nån?

Kommentarer
Postat av: Sonja

Måste rekommendera denna bok:

På Chesil beach av Ian McEwan

result" rel="nofollow">http://www.bokus.com/b/9789170373602.html?pt=searchresult



ha ha ha jag älskar Ägglikör och Punschrussin glass, min pappa brukar göra själv. Mums!

Receptet på "kärleks" kakorna tanx...



Kjam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0