People always leave





Jag börjar känna mig lite illa till mods. Jag börjar känna känslan av att inte vilja träffa nya människor, för varje gång jag släpper någon närmare, gillar den eller uppskattar och respekterar den, försvinner dem..

De senaste åren har så många försvunnit ur mitt liv och även fast det sägs att man ska hålla kontakten osv så blir det inte så.. Det är vänner, släktingar, lagkompisar, jobbarkompisar osv osv..
Jag undrar ofta, hur mitt liv skulle se ut om jag hade kontakt med flera av dessa fortfarande.. Skulle det kännas mindre ensamt?
MIssförstå mig rätt, jag har underbara vänner som jag älskar, samtidigt har jag träffat på så många härliga människor som inte finns längre?

Det får mig att fundera;

Är det värt att släppa in någon igen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Sometimes they come back"

2009-02-26 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0