Nogger Mint= Ny favvo!

Efter mitt perfekta inköp av jeans tänkte ja fira med en glass. Dock insåg ja ju rätt snabbt att ja inte skulle kunna välja bland alla dessa nyheter som GB plockat fram i år. Sandwich Stracciella, Nogger Mint + en massa andra nya glassar låg där i frysboxen och skrek efter mig.
Samtidigt så fanns ju min favvo: Ben n Jerrys Wich.
Fick med mig alla 3 glassarna hem och jag måste faktiskt tipsa om Nogger Mint, som för mig blev en riktig höjdare! Jag som gillar mint tyckte att den här var fräsh och god!
Testa den om ni får möjlighet..!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Måste bara få säga att Nogger Mint fick sämst betyg i Metro idag, kanske inte ska tro på de små barnen som sitter i juryn då, eller? ;)

2009-02-27 @ 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0