Kvällsmål


Har vart och tränat ikväll.. trots att ja egentligen inte ha nån ork i kroppen alls och jag börjar hosta av minsta ansträning.. Ändå är det skönt på nåt sätt.. Så mycket annat som måste ut.. Jag tror inte alltid på att bara "vänta ut" en förkylning samtitidgt som man självklart måste ha koll på sin kropp och hur man känner själv.. Det går okej ändå, vi är ju bara 5 som tränar, blir aldrig speciellt jobbigt..

Kom hem, duschade, gjorde i ordning te och rostade mackor av märket HavreGoda. Toppen att rosta och äta med aprikosmarmelad! Jag skulle kunna äta hur många som helst, men brödrosten började plötsligt ryka konsigt så jag tror att det får vara för idag..!

Började läsa lite bloggar och såg, till min otroligt stora glädje, att jag vunnit en tävling i Sonjas blogg! Hur underbart är inte det? Och priset, hur toppen som helst! Åre Choklad! Passar toppen till mig och alla hjärtans dag! Då ska jag bara njuta! Blev hur glad som helst! Tack goa Sonja!



Vissa dagar krävs det inte mycket för att saker ska ramla ihop.. Jag vet inte vad det är för något, det är bara en känsla.. Något som sätter sig i magen och ger mig oro.. Inte över mig själv, utan andra.. Det känns ibland som om jag suttit länge och noga och jobbat med en hög av sten, som blivit ganska stabil fast ändå lite osäker i vissa lägen.. Sen kommer någon och plockar bort en eller flera utav stenarna och gör allt väldigt osäkert.. En del av högen kanske rasar ihop. Ibland står den kvar som den är, fast mindre stabil. Ibland blir det kanske bättre, för det gör att jag måste tänka om och göra bättre... Ibland vet jag inte alls...
Jag önskar ibland att mitt liv vore mer som Röda havet än Östersjön. Varmt, lugnt och rogivande.. Inte kallt, stormigt och ibland härligt.. Någon som känner liknande..?



I morgon fyller min älskade lillasyster år! Jag hoppas jag får ihop allt imorgon... Annars får det lösa sig ändå..! =)
Grattis lillfis! Älskar dig! Puss Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0