Kul kväll och snöig morgon

Hej Alla Kära läsare!

Hoppas att allt är bra med er!
Själv har jag precis vaknat efter att medvetet ha gett mig själv en skön sovmorgon. Jag hade ju faktiskt kunnat gå upp när jag vaknade första gången runt halv 9..

Gårdagskvällen blev helt okej faktiskt! Inte så stressig som jag trodde. Va hemma här runt halv 9 och och började göra oss iordning, sjöng singstar och annat trevligt. Inne i stan straxt efter midnatt på "Södermalm- ett ställe".
När vi stod i kön hamnade vi bakom ett helt gäng med killar och tjejer i blandade åldrar, som blev nekade att kommaa in eftersom många av dem bara va 22 (åldersgräns 23). Bra, tänkte vi, då är det nog mycket folk där inne. Dock, till vår stora besvikelse, var det rätt dött faktiskt. Inte alls så mycket folk. Men vi hade kul ändå, dansade en massa!

Fast, som så många andra kvällar, har man ju som mest roligt utanför efter. Vi drog till Medis för att äta hos Greken, godaste maten =) Gud så gott med mat det kan vara ibland!
Hamnade i korsningen folkungagatan - götgatan, ett spännande ställe att stå på runt 3 på natten. Full aktivitet, poliser överallt, taxibilar över allt och mitt framför näsan på oss smäller en taxipassagerare upp dörren precis när en annan taxi passerar och han klipper backspeglen. Rasande kommer han utrusande för att skälla, poliserna kommer, en tjej spyr osv osv.. Då var det dags att åka hem.. Skönt!

Nu snöar det ute igen. Jag som hade hoppats på en tripp in till stan.. Hmm.. Får se om nån hänger på!
Det är bara lördag idag!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jäkla partypingla!! Ja, det är bara lördag, häääärligt!!

2009-02-28 @ 12:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0