Kaffe och Smörgås, tack!


Lördagsmorgon..! Underbara såndan!
Vädret ute är hur fint som helst, strålande sol och vindstilla..! Utanför mitt fönster har jag en liten skogsdunge, vilket gör att allt ser så jättemysigt ut. Skönt att inte ha massa andra hus och titta på..

Snart ska jag iväg till Tibble för att spela match mott Mittdalarna.. Jag är lite nervös, undrar om det är bra eller dåligt? Har inte varit nervös inför en match på hela säsongen tror jag, varför kommer det nu?
Kanske för att det är så mycket mer press på oss som spelare än att bara vinna matchen?

Vi har iaf nya ursnygga matchtröjor och nya fräscha väskor, så det är ju en bit på väg!

Tänkte att ja skulle ladda upp med en riktig brakfrukost.. Hade ju dock missat (eller förträngt) att det inte finns nåt att äta i kylen. Eller skafferiet.. Inga flingor, inga havregryn och ingen youghurt.. Men skitsamma, Kaffe och macka har ju funkat förut, så va fan!
Rostat morotsbröd och marmelad (Socker- Conny måste ju få sina behov stillade..) och kaffe..! Mums!

Nu svamlas det mest, så ja ska väl passa på att äta medans brödet är varmt..!
Senare idag ska jag till Berga och kolla derbyt mellan Vallentuna och Åkersberga x 2.


----------Promenad med hundarna i morgon Kanske?----------

Kommentarer
Postat av: Hannah

Socker Conny!!! Taget ju! Hahaha! Jag anmäler mig till promenad med hundar i morgon. Hör av dig om du har lust! Kram kram

2009-02-21 @ 16:18:17
Postat av: Anonym

Halloj! Tänkte bara säga att du var jätteduktig idag Therese! Det kändes jättebra! ;)

Och sen vill jag självklart veta hur det gick i derbyna?

2009-02-21 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0