Jag är BioSugen!

Jag har i flera veckor tjatat på folk om att jag vill gå på bio!
Jag älskar att gå på bio! Vantan på att få komma in i salongen, popcornen och drickan, ja, allt som hör bio till! I vanliga fall går jag på bio rätt ofta. Nu tror jag inte att ja varit på bio sen jag såg "Sex and the City- filmen", dvs evigheter sen...

Så, vänner och bekanta, nära och kära!
Här kommer min önskelista när det gäller biofilmer:

◊ Valkyria med Tom Cruise
◊ Seven Pounds med Will Smith
◊ I Taket Lyser Stjärnorna, svensk ungdomsfilm
◊ Mammut med Michelle Williams
◊ Wallander Hämnden
◊ YesMan med Jim Carrey
◊ Revolutionary Road med Leonardo di Caprio och Kate Winslet (Titanic reunion!)
◊ Män som Hatar Kvinnor, Stieg Larsson- trilogion äntligen på bio! 27 februari, då SKA JAG GÅ!

Någon som sett någon av dessa filmer?
Vilken får jag INTE missa att se på bio?
Vilka kan jag vänta med att se?
Andra bio- tips?

Hör av er!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag har alla filmer hemma, och jag har skit trist. Välkommen hem till mig!!!

Att vara sjukskriven är det tristaste som finns. Fast du jobbar oxå dagtid?



Kram

Postat av: Astrid

Yes man är jättebra och I taket lyser stjärnorna sägs också vara jättebra (det kan iofs inte jag uttala mig om då jag inte sett den...) Jag vill iaf se den, och framförallt ska jag se "Män som hatar kvinnor" när den kommer. Tänkte bjuda Daniel på den då, men säg inget till honom om det! ;)

2009-02-15 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0