Gud så underbart!

Har precis vaknat och har sovit hur gott som helst!
Inatt har det varit en sån där natt då jag sovit djupt länge troligen, för jag har inte drömt något som jag minns. Vaknade av att syrran ringde, vi ska ta oss ut till Drottningholm med hunden hennes och promenera och kanske fika lite också, om vi hittar nåt bra ställe!

Jaja, hur som helst, så gör det sån skilnnad när man får sova gott och länge, speciellt efter ett par nätter med mindre sömn. Jag ska verkligen försöka att börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna, då det är möjligt alltså. Inte sitta uppe och fördriva tiden bara för sakens skull.. Det känns rätt onödigt..

Känner mig lite mör ikroppen idag. Fick en del smällar igår, vilket på sätt och vis är skönt. Det bevisar kanske att jag vågat lite mer än innan och tagit mig in i närkamper som jag kanske undvikit förut.. Eller så är det bara så Kungsängen spelar fulare än många andra lag i serien..
Har iaf lite blåmärken här och var, skrapsår på ben och armbågar och andra mystiska smärtor från diverse smällar..! Härligt!

Nej, dags för en kopp kaffe..! =)
Have a nice day darlings!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Du var as grym på matchen!!! Men såg all att du glider på knäna som jag oxå gör...var rädd om dina knän!!!

2009-02-01 @ 10:24:39
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0