Gårdagen i bilder: Hundpromenad, Bakad Potatis och Hårfärgning



Jag och Lizzie

Egentligen var det tänkt att vi skulle till Gärdet. Dock är jag så här i efterhand ganska så glad för att vi inte kom längre än till Hägernäs Strand. Promenad på isen med en tokig hund och snöstorm med isande små irriterande snöflingor som förlamade min ena kind räckte för mig. Var ändå ganska kul =)








Efter promenaden gick vi upp och lämnad hunden, träffade på Nicke och gick till fiket och åt lunch. Bakad Potatis med Skagen är riktigt gott ibland..! =)
En Latte på det och dagen var fulländad!

Så skönt att bara kunna sitta och prata, skratta och ta det lugnt!
Rastlösa jag brukar tycka att det är svårt..
Tror vi satt i över en timme!


Även om vissa fick fnatt till slut..!



Vi hade också bestämt att denna dagen skulle bli hårfärgningsdag. Syster hade ångest över färgvalet, själv hade ja bara ångest över hur länge färgen skulle sitta i.. =) Åkte till Arninge en sväng för att inhandla diverse tillbehör.. Kom tillbaka med mer än nödvändigt.. Vad sägs om 1 liter schampoo och 1 liter balsam? Snygga flaskor var det iaf..!




Snyggon =)






Och Visst blev vi väl fruktansvärt snygga i håret?



Visst är man snygg en måndagskväll klockan 23.03?
=)



♥  Världens Finaste Syster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0