Fortfarande arg..


Jag måste tänka på vad jag skriver nu.. Så jag inte skriver något "opassande" i andras ögon. Jag ska hålla tillbaka mina känslor just nu och försöka att rannsaka dagens match och få ut något positivt av den istället..

Ja va så taggad! Så jäkla laddad.. Och så bara pang.. Allt bara försvann.. Och Så blir ja frustrerad när inget funkar.. Det känns verkligen som om jag ger allt.. Jag försöker mitt yttersta för att satsa, springa fortare, satsa 100 % i satsningar och skott (fast ja egentligen inte kan..), passa tidigare, passa senare.. Allt.. och ändå blir det bara skit..
Kommer sedan någon och försöker prata med mig då, så är det dömt att misslyckas..

Jaja, skit samma..

Nu ska ja kolla melodifestivalen...


Föressten.. Ja har skitont i skallen... Jag känner av axeln.. Och sen har ja ont i bröstkorg/ ryggen... Det är fruktansvärt synd om mig just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0