En till.. Bara för skojj skull!

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov gott =)
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Va på toaletten
Det sista du sa högt?
Ja sa till katten att sluta klösa på soffan
Det senaste någon sa till dig?
Mamma sa hej då när vi åkte ifrån syrran
Vad har du druckit idag?
En massa coca cola...
Vad var det senaste du åt?
Godis hemma hos syrran
Vad var det senaste du köpte?
Kläder på Cayenne inne i stan.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Mahognybrun typ?
Vad är det för väder hos dig nu?
mörkaste natten.. Inte en form av väder men ändå...
Godaste glassmaken?
Choklad och Champange
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jam det tror jag!
Sover du tungt?
Oftast
Drömmer du mardrömmar?
Det händer
Trivs du med ditt jobb?
Jag har det bästa jobb man kan ha.. Ibland!
Favoritklädsel?
Något bekvämt som jag trivs i!
Favoritlåt just nu?
Oj.. för många att välja på.. Takida kanske?
Vad ser du om du tittar till höger?
En bokhylla och köket
Vad gör dig glad just nu?
Att ja har sovmorgon i morgon..
Vad ska du göra härnäst?
Stänga av datorn och gå och lägga mog..
Höger el vänsterhänt?
Högerhänt. Men vill träna upp vänsterhanden också..
Humör just nu?
Okej.. Trött dock
Favoritgodis?
Choklad.
Kläder just nu?
Jeans och stickad svart tröja
Sommarplaner?
Mycket oplanerat fortfarande.. Tyvärr. Önskar jag hade något att se fram emot..
Hur många kuddar sover du med?
Jag har väl en sisådär 5-6 stcken. Använder dock oftast bara en..
Spelar du något instrument?
Nej, inte längre
Morgon eller nattmänniska?
Natt.. På gott och ont..
Vad är viktigast för dig?
Att nära och kära runt om mig mår bra. Då mår jag bra.
Är du kittlig?
Ja. Fast bara ibland.
Snarkar du?
Tror inte det..
Äckligaste insekten?
Myror!
Stökigt el välstädat?
Oj.. Jag försöker att hålla det någorlunda välstädat. Är inte pedant dock!
Längtar du mest efter just nu?
Värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0