Det känns helt okej..


Ja, förutom att ja har ont precis överallt i hela kroppen och är så slut så ja inte ens orkar gå och duscha, så kännes det helt okej.. Det kommer att bli bra, det vet jag!

I morgon ska jag bowla med laget! Ska bli grymt kul, va jättelänge sen ja bowlade..! Får se hur min kära axel klarar det.. Kanske inte alls är nån hit.. Då får ja väl köra med vänster istället då.:!

Annars så har ja lite bloggtorka tror ja.. Ja vet inte riktigt vad ja ska skriva om.. Inget spännande skvaller.. Inga roliga inköp.. Ja, just det..! Jag har ett recept efterfrågat.. Och på det så svarar jag, att när ja har kommit på det allra bästa sättet att baka kakan på, då kommer ja lägga ut receptet.:! Jag är inte riktigt nöjd..! =)
Vill du ha receptet iaf, hojta till!

Nej, kanske ska ta sig en dusch iaf..

Puss och go natt!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Älskar kakor och baka så ut m receptet, ja jag kan oxå bowla imorgon. Är svin kul, undra om mitt knä klarar det bara??? Vad mer kan gå sönder lixom...



se ya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0