Besvikelse..


I helgen så beställde jag en ny löparjacka från Adidas via W oS, de har slutrea på lite kläder och ja, 100:- för en jacka som kostat 699:- tyckte jag lät som ett fynd. Beställde och har nu var dag jag kommit hem från jobbet kastat mig på brevlådan för att se om den kommit.. Nej, nej, nej och åter nej..

Idag fick jag mail om att den var slut och frågan om jag ville beställa något annat.. Tyvärr fanns ingen annat intressant såklart, så skit blev det med det.. Jag blev så besviken, ville verkligen ha jackan.. Jaja, så är det när man handlar på rean..!
Förhoppningsvis kommer det in nåt annat spännande nån annan dag..!

Dock fann jag, när jag satt där och letade runt, den här bilden..
Nån som märker nåt speciellt med den? =)


(bilden lånad från W of S hemsida)

"Rätt svar" belönas med ett eget inlägg här i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA snygga tuttar!!! hahahaha

2009-02-19 @ 20:43:39
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0