Bak-kväll.. Äntligen över!


Eftersom blogg.se krånglat ikväll kommer därför mitt första och sista inlägg för dagen nu.. Nu, när jag är helt slut efter en kväll som gått i ett..!

Kom hem från jobbet runt 17- tiden.. Satte mig vid datorn för att leta recept på den kakan som jag tänkt baka till jobbet i morgon.. Tog ett bra tag då jag inte riktigt visste vad jag letade efter men till slut så..! Silviakakor, eller ljusa kärleksmums
Skrev ner vad jag behövde handla och begav mig i väg mot Ica Stop.  Inte riktigt lika kaosigt som sist jag var där, skönt!
Svängde förbi Daisys på vägen hem och köpte med mig en kebabtallrik hem, något som jag var riktigt sugen på! =) Och gott var det..!
Hem, slänga in tvätten i maskinerna, äta och sen sätta igång och baka... Gjorde först en sats, men tyckte inte att den verkade bli bra, så jag gjorde en extra, utifall att.. så, dubbelt jobb, men dubbelt så mycket kakor..! Fruktansvärt goda är dem..!
Har hållt på hela kvällen nu och kul är det, men jag känner att jag är helt slut nu..! Trött i ryggen är jag också..!







En Alla Hjärtans Dag- fest måste ju ha en kaka med hjärtan på, inte sant?







Mmmm...! Gott!








Körde en omgång med Cocos också, lika gott det..! =)



Sov gott alla söta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Receptet tack :D

2009-02-13 @ 07:46:40
Postat av: Sara

gud vad gott dedär såg ut :D

2009-02-14 @ 03:48:58
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Silviakaka är världens godaste :D

2009-02-15 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0