Aldrig mera träningsledigt!

Dagens träning blev inställd.. Skit.. Inte för att jag känner en enorm craving av att faktiskt träna, mest för att få komma bort.. komma bort från mig själv, alla tankar och funderingar.. Bort från allt som just nu får mig att inte veta hur det står till där inne i skallen.. Bort Bort Bort!

Jag är så trött på att sitta hemma.. Samtidigt så känner ja inte för att ta mig iväg heller.. Allt är fruktansvärt tråkigt när man är ensam.. Och ja, jag vet.. Jag är inte ensam.. Dock är känslan så..

Kunde det inte bara vara så enkelt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner igen känslan =)



upp med bilder från gårdagen, då har du någe å göra =)

2009-02-23 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0