Vissa dagar ska jag inte gå ur sängen..


Det finns dagar då Therese inte borde lämna sängen. Det är förutbestämt att allt ska gå åt skogen. Dessa dagar ska jag inte prata med någon, inte framföra förslag, tankar eller liknande. Det blir bara fel, fel fel!

Det hela började egentligen redan igår eftermiddag. Jordens huvudvärk spädde på det hela. Tankarna flög runt i skallen på mig och ja mådde allmänt skit. Åkte hem till Syrran och Nicke och åt gott, fortsatte hem en sväng och vidare till Solna.
Vaknade i morse, fortfarande med huvudvärk, trots x antal ipren och tankar flygande runt runt.

Åkte in till stan för att hämta mina VS- saker med direktleverens från USA (Tackar). Försökte först hitta parkeringsplats i stan, hur är det möjligt att alla är upptagna halv 9 på morgonen? hittade en och traskade vidare, tog en morgonfika i solskenet på Nybergs konditori. Satt och småpratade och gick tillbaka mot bilen ca halv tio. Jo, tackar. P- böter. 550:- för att just idag var det visst tisdag och då fick man inte stå där jag stod efter klockan 9. Tack för att du blivit dagblind Therese..

Hemåt, handla inför födelsedagsfikat som jag ska ha ikväll. Allmänt trött och less. Har nu städat och fixat, ska snart börja baka.
Ja, just det, hade köpt för lite ägg, så jag tänkte att ja tar en snabbis till centrum och handlar. Ja, då kommer regnet. Och det är inte lite det regnar heller. Sista semesterdagen och spöregn. Tack för den...
Ja, så nu är jag dygnsur, skitsur och ännu mera less.

Jaja, huvudvärken har iaf släppt, jag har en massa torra kläder och det är roligt att baka!
Så, nu är det bara att köra..



Kaffe och smörgås. Ja tack





Bären på tining





Jag älskar regnet. Inte.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0