Världens bästa!


Det rör sig många människor in och ut ur våra liv.
En del är där för alltid, andra lite mer tillfälligt.
En del människor minns man, andra glömmer man.
En del berör lite, andra mycket.

För mig, så är det de där människorna som berör mycket, som jag uppskattar mest.
De har satt spår som betyder något.

En av dessa människor är min underbara kollega och vän, som stöttat, hjälpt, inspirerat och en massa andra saker under de senaste 7 åren.
Jag vet, att jag inte alls hade trivts så bra med det jag gör om det inte vore för henne.
Jag hade långt ifrån varit den person jag är idag om det inte vore för henne.
 Det är jag otroligt tacksam för!

Så, om ni hittar en sån här människa, en sån som bara genom sitt sätt att vara ger dig så mycket, ta hand om den. Håll den hårt och framför allt, var tacksam för att den finns!

Hannah, vore det inte för dig hade jag inte alls velat komma tillbaka till jobbet.
Nu ska jag tillbaka, vi ska jobba som attan och vi ska göra det skitbra, som vi alltid gjort!
Tack för att du är den du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0