Men på mitt eget rosa moln..


Där finns min underbara!

Det är rätt härligt egentligen, när man översköljs av den här känslan, känslan av att bara vara totalt lycklig och glad.
 För det är så jag känner så fort jag stiger ur bilen i Solna och är på väg upp.
Jag vet att när jag stiger in genom dörren kommer jag mötas av en glädje och trygghet som jag inte känner någon annanstans just nu.
Jag vet att jag kommer må bra, vara glad och ha det underbart.
Jag vet att jag kommer att känna hur det pirrar i hela kroppen när jag ser hans leende.
Jag vet att hela världen runt om kommer att kännas betydelselös och problemfri, för det är känslan som han ger mig.

När jag är med honom finns inga regnmoln på min himmel.
Då studsar jag runt på mina små rosa moln och känner inget annat än lycka och glädje.
Det är det bästa som finns,
att tycka om en person så otroligt mycket och känna att det blir mer och mer för varje dag som går.
Där är härligt, trots
Att det "gör ont" att säga hej då på morgonen, trots att jag vet att det bara är timmar tills vi ses igen.
Vareviga minut som går under dagen finns han i min tankar.
Det är härligt, Att vara så otroligt kär!

Tack för att du finns och gör mina dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0