Måndag, härliga måndag...


Så var det måndag igen.
Skolstart, intensivt på alla vis.
Har varit igång sedan klockan 8 i morse och ja, suttit ner till lunch men inte så mycket mer än så.
Det är full fart från morgon till kväll..
Morgondagen blir likadan, skillnaden är att idag har jag inte haft någon träning, vilket jag har i morgon kväll.
Jag undrar hur länge jag kommer att palla..
3 dagar i veckan med träning, varav två till 22 och en till 21.
Det kommer bli tufft.

Det är tur att jag har någon underbar att lägga tankarna på.
När det blir för mycket i skallen, när allt känns blä och usch, då finns han där i mina tankar.
Smittar mig med ett leende, ett lugn och med inspiration. =)
Det betyder massor att veta att när jag slutar får jag åka till lugnet, bara mysa och ha det underbart och inte lägga tankarna på jobb eller handboll eller vad det nu kan vara som spökar i mina tankar.
Det betyder massor att veta att han finns där.
 Han betyder massor!


Så, med tanke på det jag just skrivit borde jag väl inte sitta här framför datorn?
Jag borde väl krypa nära, kramas och mysa.
Tiden är dyrbar..! =)

Så, gonatt alla därute..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0