Hur mycket ska man lita på magkänslan?


Min magkänsla brukar inte ha fel. Den brukar ofta visa sig ha haft rätt i både det ena och i det andra. På något vis. Samtidigt, så vet jag ju int varför den ens reagerar och vad det betyder.

Just nu så far en himla massa runt i skallen på mig. Det är jobb, handboll med mera..Jag vet inte riktigt vart jag ska koppla allt till. Jaja, snart är det vardag som gäller igen. Då går allt av bara farten ändå. Inte så mycket tid att tänka och fundera på. Då är det agera som gäller.




Orkar jag det här en gång till?
Eller..?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Om du tänker på jobbet så ja, det gör du! Vi gör det tillsammans!!

2009-08-09 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0