Halva veckan avverkad..


Onsdagar brukar för mig vara en skön dag. Det är dagen mitt i veckan då det inte är de vanliga vardagliga rutinerna som gäller på jobbet. Onsdagar innebär annat.
Det känns inte likadant dock. Jag känner ingen lust alls längre. Drivet, suget.. Finns inte.. Jag hoppas att det återkommer, att "tiden läker alla sår" och att jag inom en viss tid kommer känna det "där" som gör att det är roligt att jobba. Jag håller tummen. För annars kommer det här året att bli långt. Alldeles för långt.

I övrigt så kan jag inte klaga på livet. Jag är glad, och det är bland det bästa som finns.
Jag har en underbar en vid min sida som gör mig gladare än på länge och det är en härlig känsla!
Jag önskar att jag vore bättre på att skjuta undan allt det trista och tråkiga och låta all glädje stråla.Jag har inte kommit än, tyvärr. Jag håller tummen för det också.

Om 1 månad är det "Ladies Night". Fram tills dess har jag inget speciellt att se fram emot.
Jo, nästa helg ska jag träffa mina favoriter för lite födelsedagsfirande..
Kommer bli skitkul!

Nu är det dags att sova..

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0