Trotsa Ensamheten!


Jag skulle kunna sitta här och tycka synd om mig. undra varför jag sitter hemma en fredgaskväll när andra är ute och roar sig. Jag väljer att göra nåt annat. Jag väljer att gå emot mina valda sanningar om att man måste vara minst 2 på bio. Varför?
Jo, alltså, egentligen, så är väl kanske halva grejjen att dela upplevelsen och ha något att prata om efteråt. Dock, så har ju halva Sverige redan sett "Män som hatar kvinnor" vid det här laget, så den kan vi ju stryka.
Jag kommer ändå inte prata under filmen.
Jag betalar inget för att se den (ytterligare vinster jag kammade hem under förra veckan...) och sen ska ja ändå hem och sova.
Kan lika gärna gå själv..!

Så, återkommer senare om denna upplevelse..! (HAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0