Spökbilder

Mitt jobb är det bästa som finns..! Jag har den bästa kollegan man kan ha, inte bara för att jag lär mig så mycket utav henne, utanför att hon inspirerar mig, gör mig glad och driver mig framåt..! Sen har vi otroligt roligt på jobbet, vilket för mig är det viktigaste av allt..!
Ibland blir det mindre seriöst på jobbet.. Som stundtlas idag.. Det är ett måste (ja, jag vet, finns inga måsten, men detta är ett sånt), för att kompensera allt bra jobb vi gör..! Ja, så vi tog lite kort med webcameran! Haha, resultatet ser ni nedan:
















H, Tack för att Du är den Du är!
För att du gör mig glad varje dag och för allt annat bra som du gör!
Jag har världens bästa kollega och vän,
och det är du!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha! Vilka bilder! Tack för dina fina ord, Therese. Jag känner precis likadant, fast tvärtom. Just nu är du även en väldigt stor anledning till att jag överhuvudtaget orkar ta mig upp och gå till jobbet. Och "the kids" så klart! Ses om en stund, då vi ska göra succé! Hihi...

2009-04-24 @ 05:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0