Spaghettiben!


Det kommer inte gå så lätt att ta sig ut sängen i morgon.. Eller, imorgon kanske.. Men torsdag?
Nej nej, första träningen på 3 veckor och jag satte mig i fullt fart med en löprunda, trappor och handboll på det.. Spaghettibenen orkade inte mycket på slutet...

Jag har ju en förmåga att alltid bli sjuk när jag varvar ner.. Så även den här gången.. Hann inte gå mer än ett par timmar innan halsontet kon krypande  och sen förklylningen på den.. har också haft migrän och huvudvärk om vartannat senaste veckorna.. inte direkt så att man frivilligt snörar på sig joggingdojjorna då...
Det får ja äta upp nu..

Jag har i dag också blivit mer medveten om vilka människor som betyder mycket i mitt liv..

H: Jag tänker på dig! Ta den tid du behöver.. Kramar!

N: Tack för att du bryr dig..! Betyder massor..!

Nu ska jag sova.. Trött som få..

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0