Söndagsmys i loftgången

Haha, låter kanske inte så underbart som det faktiskt är!

Jag har ju förmånen att ha 2 balkonger.. 1 som är min alldeles egen, och en loftgång, som jag delar med min grannar. Här kan jag nu så här på morgonen sitta och ha det bra i. Om en sisådär 20 minuter kommer solen ligga rakt på mitt köksfönster och därmed också mig!
Min utsikt är för övrigt skog! Här sitter fåglarna och kvittrar och ger en form av lug, även om jag hör bilarna i bakgrunden och tågen som susar förbi då och då.. Det är ändå underbart!

Sen, efter lunch nån gång, flyttar jag över till min egen balkong, då har solen nämligen flyttat dit!
Kurre springer in och ut genom dörren som en tok. Han är ju fruktansvärt rädd för alla ljud som "låter" för mycket, typ grannarna över som nu kom hem med matkassarna, eller grannarna under som kom med sin stora skällande hund. Annars går han mest runt och jamar och myser i solen!

Blev också rätt imponerad av en ekorre som hoppade runt mellan träden här uppe i skogen. Vilken frithetskänsla det måste vara, att hoppa och flyga som man vill mellan träden! Såg riktigt kul ut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0