På tal om sjuka drömmar

Inatt drömde jag något så underbart som att jag hade vunnit en kryssning med en välkänd finlandsbåt värde 108000 :-
Jag planerade att ta med min syster och vi höll på och packa, förklarade för folk, blev gratulerade osv osv..
Vet inte om vi någonsin kom på den där båten, för plötsligt skulle den till Ankara i Turkiet, jag badade i klartblått vatten med plånboken i handen, min syrra fotograferade skelett a la "Pirates of the Carabean" som låg i sanden och ja, det skulle ta 5 timmar från Stockholm till Ankara med båten..

Ibland kan jag verkligen inte förstå vart allt kommer ifrån, men kul var det! Synd att det inte finns någon form av sanning i det hela.. En resa just nu skulle sitta VÄLDIGT fint..


Kommentarer
Postat av: Mirry

Hej!

Vilken snygg blogg du har!

Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-19 @ 16:07:49
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0