Män Som Hatar Kvinnor


Igår var jag på bio, såg "Män som hatar kvinnor", baserad på boken av Stieg Larsson. Jag hade höga förväntningar på denna film, som så många andra, då böckerna är fantastiskt bra!
Och jag måste väl säga att dem lyckats helt okej!
För första gången sen jag läste boken fick jag väl kanske en mer samlad bild av det virrvarr av människor som boken krestar runt. Och det var bra! Och trots att jag vet vad som ska hända, så var det spännande, då jag faktiskt inte mindes allt!

Nu väntar jag på Flickan som lekte med elden, som kommer på Bio i September och Luftslottet som Sprängdes som kommer på bio i November.
Personligen så tycker jag ju att dessa två böcker var bättre än den första!


Kommentarer
Postat av: josefine

den är bra :)

2009-04-08 @ 13:51:47
URL: http://josefiinel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0