Lördag, Härliga Soliga Lördag



Vad efterlängtad solen är!
Det är ofattbart vad värmen gör med en egentligen..! plötsligt kan man gå i kortärmat utan att frysa ihjäl, dunjackan kan man hänga undan (fast det tänker jag inte göra, för gör jag det, då kommer snön igen...), vantar och mössor kan packas ner i källaren igen..! Snart, snart kommer man kunna gå runt barnbent i sköna skor och bara njuta..!

Vad dagen har att erbjuda vet jag inte.. Min kära mor skulle ringa "i morgon bitti", jag undrar dock fortfarande vad det innebär.. Klockan är ju liksom 11 nu.. Lunchtid!
Är sugen på att fixa cykeln och ge mig ut på en cykeltur.. Fast, laga kedjor som hoppat och umpa däck.. nej.. Har ju inte ens en pump..

En glass i Centrum då?
En promenad?
Fika i Vaxholm?

Äsch.. Skit samma..

"I wanna feel Love, Love, Love, lift me up to the sky
Oh give me Love Love Love, take me higher than High!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0