Grillad Korv

I lördags grillade jag det största antal korvar jag någonsin gjort. Ja, man kanske kanske säga att jag grillade lika många korvar under den dagen som jag gjort i mitt liv totalt.. Säkerligen runt 400 korvar lades på elgrillen inne på Jula.
Jag tror också, att jag under den dagen lämnade efter mig kommentaren att jag ALDRIG mer ska grilla och äta en korv.

Jag tar tillbaka det.
För idag var jag där igen. Hemma i köket, på inomhusgrillen.. Hade bestämt mig när jag åkte och handlade att jag skulle äta Kina- mix och Bacon, en annan favvo som jag inte ätit på länge..
Dock fanns ingen kina- mix och baconet hade jag glömt att ta ur frysen så jag fick tänka om. Därav grillkorven. Det finns ju inget godare när man är lite småfrusen, att äta en grillad korv!
Dock blev jag faktiskt lite besviken.. Den där grillade känslan infann sig inte på inomhusgrillen..
Nästa gång blir det till att ta elgrillen och sitta på balkongen.. Dock lär det dröja.. Är mätt nu och mår illa av bara tanken på grillad korv..

Nu är frågan, ska jag baka äppelpaj eller inte?



Marie och Astrid har full koll på korvarna..! =)



Nu är det bråttom..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag missat något? Varför grillar ni korv på Jula??????

2009-04-28 @ 20:38:58
Postat av: sonja

Har jag missat något? Varför grillar ni korv på Jula??????

2009-04-28 @ 20:39:30
URL: http://www.minblogg-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Astrid

Vi ställer upp för klubben och drar in pengar ju Sonja! ;)

2009-04-29 @ 17:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0