Fredagskväll på V- vägen

Det är bra underbart att komma hem en fredgaseftermiddag, öppna balkongdörren och mötas av sol och värme! Satt där länge idag, tror till och med att jag somnade till lite..! Urskönt var det och jag hoppas få flera såna dagar!
På söndag kanske jag orkar ta tag i vårstädningen på balkongen.. Det är bara allt slitande och bärande som jag vet kommer slita på mig..
Jag hoppas också att jag och pappa under denna våren kommer kunna lägga trädäcket därute, som vi pratat om i snart 2 år.. SKulle bli så mysigt och fint!
Jag och pappa har tänkt rätt mycket om hur vi ska göra..! Kommer bli toppenbra om vi bara få ändan ur, samt hittar virke till bra pris..

Fick svar ifrån jobbet jag sökt också.. Inge sommarjobb på Öland tyvärr.. Och där rök väl min chans till resa också.. Så, ju mer jag tänker på sommaren, desto mindre ser jag fram emot den..
Kanske får spendera den på balkongen..

Och nej, ja vann ju inte tävlingen i bloggen heller.. Räknade det till åtminståne 1 som jag kändes som röstat.. Och ni andra, vad hade ni för anledning? Nej, men en finalplats är väl alltid pris nog, även om det är surt..!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0