Det är egentligen rätt lustigt..

..om jag tänker tillbaka på mitt liv de, låt oss säga, senast 7 åren.. Vad jag haft och inte haft, vad som hänt och inte hänt..
Om saker hade slutat annorlunda, vem hade jag då varit idag..?

Några saker vet jag ju iaf, att mina värsta taknar infriats..
T ex, att den jag lever med plötsligt går ut en dag och hittar den han egentligen skulle leva med..
 Uppenbarligen borde jag lita mer på mig själv, för det här har jag ju vetat hela tiden. Jag har sagt det flera gånger, att jag bara är någon tillfällighet..

Jag sitter här med sjuk huvudvärk som vanligt, ska kyrpa till sängs nu lagom till CSI, somna gott och förhoppningsvis vakna pigg och glad i morgon.. För som en god vän sa, dessa taknar är tillfälliga och likaså huvudvärken.. =)

En annan dag ska jag lista alla de saker jag är tacksam för..
Roligare det..!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hörrödudu! Du är INTE en tillfällighet, det är "de" som är tillfälliga för dig! Och hör sen! Hoppas att huvudvärken går över....Ses om en stund! Kram

2009-04-23 @ 06:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0