17 igen

Ikväll var jag på bio med J och såg "17 igen" med Zac Effron från High School Musical- filmerna.
Och tro till min förvåning att den faktiskt var bättre än jag tänkt mig..

För det är faktiskt så, att jag gillar filmer som har någon form av mening. Bortsett från allt småroligt och pinsamt och sött osv i filmen, finns ett budskap som iaf fick mig att tänka lite extra:

Om du fick chansen att gå tillbaka i tiden, till en period i ditt liv som du trodde skulle ha en betyande roll idag om du handlat annrolunda då, hur skulle du göra då?

Utan att avslöja för mycket om filmen så måste jag faktiskt rekommendera den som en tänkvärd och helt okej film! Zac är snygg och filmen är rätt rolig stundtals!

Nu ska jag sova.. Är sjukt trött efter 9,5 timmars arbete i sträck och sen kista Galleria på det..!
Ha en skön natt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Å jag vill med se den filmen:)

Kolla in min nya frilla:) Tyck till!

2009-04-18 @ 22:47:35
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0