Jag är så förbannad!


Det är inte ofta som jag blir så arg så att jag sitter och kokar under en längre stund. Just nu är jag arg sedan igår kväll.. Jag är så less på att bli överkörd och struntad i som om jag vore ingenting!
När ska någon se allt slit man lägger ner för att göra andra nöjda??

Jag och syrran har planerat en urkul lag-kväll med hemligt innehåll, men som garanterat skulle bli uppskattat hos de flesta. En kväll att lära känna varandra lite mer än vad vi redan gör, tacka av den gamla säsongen och hälsa nya spelare välkomna till den nya.
Inte bara det att själva planeringen tar tid, det är saker som ska bokas, platser som ska studeras med mera..  Den här kick- offen har varit efterlängtad och när vi ÄNTLIGEN FICK ÄNDAN UR VAGNEN, ja va händer.. Då blir man överkörd, som så många gånger tidigare..
Det är viktigare att åka till Gustavsberg och spela en träningsmatch mot deras elit- betonade lag med kanske ett helt lag..
Just nu känner jag bara att jag vill skita i allt.. Slänga planeringen åt sidan och inte göra något åt den..
För jag får inte ut något av den, inte min syrra heller tror ja.. Det var en KUL GREJ FÖR LAGETS SKULL!!!
Tror att det blir så också..

Och så jobbet.. Jag säger bara SUCK! Jag orkar inte ens skriva om det.. Men, jag ska skriva en sak.. Jag förstår inte hur man kan vilja gå till ett arbete dag ut och dag in och inte känna att man vill prestera?
Är det min tävlingsinstikt och mitt hat till förlora som gör att jag kommer dit och alltid vill göra det bästa jag kan?
Jag vette fan.. Men men, bara att bita ihop.. Nån dag kanske man får betalt för mödan.. om inte annat så i ögonen på barnen!

Täby Handboll är dessutom en klubb som i mina ögon just nu ligger väldigt dåligt till.. Så mycket slit, så mycket pengar och ingenting tillbaka?

Ska sova nu.. om ja kan..

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag älskar hemliga överskningar kick off är det bästa som finns :-)

Går det inte att kombinera med tränings matchen om den är på fm?

Fast jag kan ändå inte vara med den 13 så dööö trist!



Om du inte känner motivation att gå till jobbet bytt jobb eller börja plugga. Det har jag gjort 101 gg. Nu är jag 27 år och äntligen börjar jag bli lite jordnära...har nog hittat det som passar mig. Allt för mig handlar om tid. Tid för min familj, egen tid till barnen och MIN tid...Men jag kanske blir spyfärdig efter jul vem vet ha ha ha

Du får betalt för mödan. Vi runt omkring kanske är för dåliga att säga det bara hur mycket man uppskattar det andra gör.

Jag träffade en tjej på wc i Täby C om hon hade en jätte fin jacka sånt bara flyger ut mig, gissa om hon var glad! Vi tjejer eller svenskar är för såliga på att ge varandra beröm.

Vem ställer inte upp på att vara en bärare av god karma?

2008-09-03 @ 23:10:04
URL: http://minblogg-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0