Härliga Höstdagar!


Hej alla!

Hoppas att ni har det bra!
Sitter här hemma och gör allt för att jag inte ska sova.. SKulle utan problem kunna sova nu, dock är det ingen bra idé.. Blir så svårt att somna sen då..
Min dag har väl varit okej.. Det finns fortfarande så mycket som irriterar mig och folk som irrirterar mig.. Det kommer kanske bli bättre, men jag vet inte.. Jag är dock så himla glad att jag har min underbara arbetskamrat Hannah, utan henne skulle jag nog inte stå ut många timmar på jobbet.. =)

Eftermiddagen blev ju en riktigt fin en! Jag älskar hösten när det är soligt och mysigt! Alla färger som smälter ihop så bra med solskenet..Det är  något speciellt, och dit längtar jag!
Regnet och rusket däremot kan jag klara mig utan..

På lördag är det dags för min och Maries lagkväll..! Bäst att inte skriva för mycket här, eftersom det kanske är nån som läser detta, men det kommer bli skojj! Hoppas på bra väder!

Dags att glo lite på teve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0