Handbollsdag i morgon


Ja, om ett par timmar ska jag gå upp.. Ska fotas med laget, straxt innan 09.00 för att sedan hinna iväg till Gustavsberg för att spela träningsmatch. Och vet ni vad, JAG SKA SPELA! Haha! Det hade ja inte planerat, men när coach frågade hur jag tänkt göra i morgon så sa ja att ja kan ta ett par byten.. Mest för att se hur det funkar.. Och nån gång måste ja ju testa.. nu har jag tränat flitigt sen första veckan i augusti, dvs över 4 veckor.. Ja har ju utövat både närkampsspel och skott på träningarna.. Banne mig om det inte ska fungera i morgon..!

Efter det bär det av till hemlig destination för att fixa i ordning inför lagkvällen.. Jag har nu på kvällskvisten handlat, kokat potatis och fixat.. I morgon blir det stressigt värre, men så får det vara.. Hoppas alla blir nöjda och glada bara! Jag tror det!

Nej, man skulle kanske sova lite.. Kan ju vara bra att vara någorlunda pigg i morgon!

Puss och Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0