Fredagskväll = Ego-kväll


Äntligen, äntligen är det fredag! Veckan har gått så fort, det är ju fördelen med intensiva dagar.. För första gången den här veckan tror jag att jag kan sitta ner och ta det lugnt..! Jag är själv hemma, Patrik är hemma i Västerås... Jag mumsar (?) ravioli och ska snart äta lite paj.. I morgon är det halvmaran, det ska bli kul!

Ja, som sagt.. Själv hemma, lyx tycker jag.. Även om ja det är mysigt när vi är två här hemma, så är det så skönt att få vara själv ibland.. Sprida ut sig i sängen, leka hur mkt jag vill med fjärrkontrollen och bara vara med mig själv.. ! Härligt!

Har varit och tränat i kväll också.. Vet inte riktigt vad jag tycker om det här med fredagsträningar.. På nåt sätt så gillar jag det..! Det är skönt att få ta ut det sista lilla ur kroppen och sen bara komma hem och få vara ledig! Duscha och mysa ner sig i soffan med nåt gott..
Idag var dock första gången som jag blev påmind om min rädsla för att gör illa mig igen. Jag vill inte, jag vill kunna köra för fullt.. Dock litar jag inte på vissa i laget. Det känns som om för många är för oförsiktiga och framför allt, oförstående- nästan som om dem är ute efter att skada.. Det är skillnad på såna som försvarar tufft och dems om försvarar fult... Det är stor skillnad på dem som be om ursäkt och dem som småler..  jaja, det lär gå bra..

Nu ska jag äta lite paj och kolla film..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0