Dagens fynd: Jag skulle ju bara köpa ett regnställ..


Jag gillar när man åker till nåt ställe för att handla och man går därifrån med det ena fyndet efter det andra.. Det här är helgens fynd:
(Ursäkta dem dåliga bilderna..)



Dagens skörd av plastpåsar..



Mitt nya regnställ från McKinley, perfekt till all utetid på jobbet..! 400:-, Intersport



UGG- imiterade tofflor, som nog kommer användas som ytterskor.. Spela roll... Från Topshop, 269:-



Mys-skön Fleece från Everest,  SportOutleten i Barkarby 149:-



Lång Dunparkas från Peak Performance



Kort Dunjacka från Peak Performance


EDINA Pom Pom Slipper
Hade även köpt dessa mysiga strump-tofflor på Topshop, men dem gick Lizzie-döden till mötes..! Eller iaf toffsarna..

Nu ska jag bara hitta plats i garderoben för alla jackor!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0