76 dagar som 25- åring, hur känns det?


Jag har ju en fin liten räknare här i bloggen, som idag visar att det är 76 dagar sen jag fyllde 25 år.. Det är helt sjukt, 76 dagar sen jag satt i stugan uppe i Leksand om firade min 25 födelsedag.. Det känns som i går, som om att det kanske är i början av september, inte mitten av oktober.. 2 månader kvar till jul.. Snart ledighet!

I övrigt så rullar allt på.. Handbollen tar mycket tid, som vanligt.. Jobbet tar övrig tid, som vanligt.. Var längesen som jag gjorde något riktigt roligt eller bara va.. Åkte in till stan och gick runt eller liknande..

För två helger sen var jag uppe i Uppsala och hälsade på min älskade vän Jaki. Inte varit däruppe sen hon flyttade dit för att plugga till lärare.. Nu är hon utexad.. Hehe.. Kul hade vi, trots att mina förberedelser inte var dem bästa.. Match, för lite mat och för många protein- bars- bitar gjorde att min mage inte riktigt gillade kvällens äventyr.. Men så ör det ibland..

Förra helgen gick till handboll och städning. Söndagen var det ju match i Avesta, heldagsutflykt..
På lördag/söndag hoppas jag kunna hinna med något roligt..! Nån som har nåt bra förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0