Nytt serieberoende: The Hills


Ja, jag sökte ju med lampa efter en ny serie att följa. En som inte kräver 100 % engagemang men ändå är tillräckligt intressant för att orka se hela säsonger.. Brosan föreslog Prison Break, och ja, jag ska se den (hört så mycket bra om den..) dock är avsnitten för långa för att ha  som kvällstittande.. (hur skulle det bli, jag skulle ju aldrig sova..)

Igår satt jag och läste lite bloggar och hittade ett inlägg i Lilys blogg om att hon fastnat för MTVs The Hills. The Hills är om jag förstått det rätt, en uppföljning på Laguna Beach, superdramat om ett gäng bratstjejer och deras vardagsproblem..
Iaf, jag var lite skeptisk innan, men jag har ju hört mycket om den här serien också, så jag tänka ge den en chans.. 10 minuter in i första avsnittet var jag påväg att stänga ner och ge upp..Gud.. Fortsatte titta och måste erkänna att ja, det är en helt okej serie.. Lagom mycket drama för min skull!

Så, nu har jag har plöjt igenom säsong 1, väntar med spänning på att säsong 2 ska bli klar..! Då har jag kanske så jag klarar mig fram till tisdag kväll!



(bilden kommer från cdon.com)

Japp, på återseende..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0