Jag kan inte sluta förvånas


Jag har varit på kurs på Bosön i 2 dagar nu.. Ska dit i morgon också.. Intressant, givande och utvecklande är väl de ord som ploppar upp först när jag ska beskriva det jag håller på med. Ska bli så intressant å se var det slutar någonstans!

Hur som helst, det var en parentes till det som jag egentligen skulle skriva om. På vägen hem fastande jag i långa köer straxt efter Mörby.Fredagsköer tänkte jag som aldrig åker där på vardagar.. Efter ett tag börja rjag inse att det inte kommer några mötande bilar, utan det står helt still.. Ju längre ner mot Danderys kyrka jag kommer, detso mer ser jag utav det massiva räddningspådrag som är vid en olycka som hänt..
Att detta är hemskt och tragiskt i sig behöver jag ju inte ens tala om.. Det som är hemskt är, att köerna som bildats i "min" körriktning (dvs inte samma som olyckan) är pga att folk är så fruktansvärt nyfikna! Folk kör alltså sakta förbi olyckan och tycker att det är bättre att det bildas köer kilometrar bort istället för att köra på som vanligt!

Ibaldn blir jag rädd för folk och deras beteenden.. Vad är intentionen till detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0