Första advent

Tiden går fort!

Det är redan första advent,, i morgon är det den första december. Snart så är det jul, nyår och en ny siffra att skriva bakom datum.

Jag skulle kunna sätta mig ner och fundera över året som gått, jag väljer dock att vänta ett tag till med det. Det här året har haft sina ljuspunkter och sina mörka hål. Just nu så går jag väl igenom mina största mörka hål. Jag ser dock ljuset i slutet av dem!

Jag funderar på vart jag ska börja någonstans. Köket är klart, kanske ska hänga upp julpyntet som ska vara där först. Sovrummet får komma sist, tyvärr. Men jag orkar verkligen inte vika kläder just nu!

Önskar det hade varit snö nu! Så mycket mysigare än det här skitvädret.. =)

Kommentarer
Postat av: FRIDA [fridaisfine]

Hittade till din blogg nu, kul! :)

2008-12-03 @ 19:55:51
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0