Energitjuvar...


Det finns så många människor ute i världen som besitter denna egenskap. Kanske är jag en utav dem, dock omedvetet.
Jag vet dock att det finns så många i min omgivning som har den här egenskapen, och det gör mig så illa. Jag ska göra mig av med dessa, vet inte riktigt hur.

T ex så finns det en tjej som ständigt och jämt får mig att gå in i ett tillstånd som jag inte vill vara i. Saker som sägs och skrivs och görs påverkar så mycket och har gjort under en så lång tid att jag verkligen måste släppa nu. Jag måste släppa med er allihop, för ni gör mig ingen nytta.

Det är synd att vänner försvinner.. Om det ens nu var vänskap från början?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0